ایران - خراسان رضوی - سبزوار
  • 20 خرداد, 1402
  • پشتیبان سایت
  • 8 دیدگاه

قیمت اجرای فونداسیون سوله

آنچه در این مقاله می خوانید

قبل از اینکه این مقاله را با شما شروع کنیم به خواندن باید گفت خیلی از ما به اشتباه تیتر اول این مقاله را مینویسیم طرز نوشتن صحیح آن فنداسیون سوله است نه فونداسیون

فنداسیون سوله یا زیر سازی سوله

در سوله سازی اجرای فنونداسیون سوله ( فنداسیون سوله ) یکی از کارهای کلیدی و بسیار مهم است زیرا در روند نصب سوله خیلی وابستگی دارد برای همین هم باید زیر نظر متخصص این امر انجام شود.

دیگر مثل قدیم نیست فنداسیون سوله اجرا شود آهن آلات به محل آمده و آنجا عملیات جوشکاری انجام شود.

قیمت اجرای فونداسیون سوله

اجرای فونداسیون سوله ( فنداسیون سوله ) در شهر بم

فونداسیون سوله صنعتی ( فنداسیون سوله صنعتی )

در قدیم سوله های صنعتی که ساخت میشدند به صورت سنتی بودند و قیمت های ساخت آنها بسیار گران بود متناسب با ابعاد فنداسیون آن بسیار بزرگ و گران تمام میشد.

ابعاد فونداسیون سوله ( ابعاد فنداسیون سوله )

در کلیدر سوله برای بهینه کردن فنداسیون و قیمت آن متخصصین کلیدر سوله با توجه به علم روز سبک سازی هایی را انجام داده اند که هم ابعاد و میلگردهای مصرفی را به طور آگاهانه ای بهینه کرده که مقاومت آن کم نشود ولی در عوض قیمت آن به طور چشمگیری پایین آمده است.

قیمت اجرای فنداسیون سوله

اجرای فنداسیون سوله سبک قیمت بسیار پایین و مقاومت بسیار بالا و تاییدیه نظام مهندسی را دارد که کلیدر سوله بیش از هزاران اجرای پروژه در سرتاسر ایران بویژه خارج از کشور انجام داده است. برای خرید سوله با این شماره می توانید تماس بگیرید.

09120512001

هزینه فونداسیون سوله

همانطور که در بالا اشاره کردیم در کلیدر سوله سازه ها طوری طراحی میشوند تا هم سوله مقاوم باشد و هم هزینه فونداسیون سوله آن به نصف کاهش یابد .

در قدیم سوله های سنتی  طوری طراحی میشدند که هم وزن سوله و فونداسیون آن بالا بود. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت ما توانسته گام های مثبت برداشته علم نوین که مورد تایید نظام مهندسی و مراجع ذیصلاح میباشد را انجام دهد.

به این مقاله چه امتیازی میدی؟
8 دیدگاه برای قیمت اجرای فونداسیون سوله

19 آذر, 1399

احمد رضا

خیلی ممنون بابت این مقاله خوبتون

3 آذر, 1399

احمد زاده

خیلی ممنون بابت مقاله خوبتون اینطور که من متوجه شدم فنداسیون سوله هایی که میسازید ارزانتر از سوله های دیگه درمی اد؟

    12 آذر, 1399

    kelidarsoleh

    سلام بله دوست عزیز شرکت مهندسی کلیدر سوله افرادی در آن هستند که با بهترین مدارک تحصیلی از بهترین دانشگاه و برترین مدارک علمی را دارند طراحی هایی که صورت می گیرد بر پایه ایمنی و مقاومت است کنار آن از علم کمک گرفته می شود و سبک سازی حتی در طراحی فنداسیون انجام می گیرد.

25 آبان, 1399

حسینی

همه مقاله هایی که در سایت گذاشتین عالی هستند ممنون

    12 آذر, 1399

    kelidarsoleh

    خیلی ممنون از همراهی شما دوست عزیز

20 آبان, 1399

صابری

خیلی عالی است که فنداسیون سوله هم ارزان بتونیم اجرا کنیم که مقاومت هم پایین نیاد مورد تایید باشه

    21 آبان, 1399

    kelidarsoleh

    بله دوست گرامی در کلیدر سوله فنداسیون سوله به نحوی طراحی میشوند هم مقرون بصرفه باشد و هم از مقاومت آن کاسته نشود بیشتر کارفرماهای ما خدا را شاکریم که از همه لحاظ از کلیدر سوله راضی هستند.

    12 آذر, 1399

    kelidarsoleh

    سلام بله دوست عزیز در کلیدر سوله با توجه به دانش و علم همه طراحی ها و سبک سازی ها صورت می پذیرد در نهایت طراحی هایی که انجام می گیر از نظر مقاومت ، مقاومت بسیار بالایی دارند دارای تاییدیه نظام مهندسی هستند و در نهایت سبک تر می باشند.

شما هم میتوانیدر در مورد این مقاله نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، لطفا تمام کادرها را با دقت پر کنید و در نهایت ارسال دیدگاه را بزنید .