ایران - خراسان رضوی - سبزوار
  • 14 خرداد, 1402
  • پشتیبان سایت
  • بدون دیدگاه

شرکت سوله سازی

شرکت سوله سازی (شرکت سوله سازی): سوله سازی حرفه ای است دقیق و تخصصی که در آخر به تولید یک سازه ی مستحکم و باکیفیت فلزی پایان داده می شود , این را باید گفت که ساخت سوله تنها از عهده شرکت ها یا مجموعه ها و سازندگانی بر می آید که متخصص هستند و مهارت کافی را در این زمینه دارند .

شرکت سوله سازی

با توجه به تجهیزاتی و امکانات که در کارخانه سوله سازی دارد می تواند سازه با کیفیت تولید کند  همین علل باعث میشود سوله ای تولید شود که هم کیفیت و استحکام سوله دارا باشد .

سوله هایی که در شرکت مهندسی کلیدر بخش سوله سازی ساخته می شود به اینگونه است که مشتری سفارش میدهد و شرکت بر اساس آن طراحی و تولید می کند دقیقا همان سفارش با خواست و نیاز مشتری میباشد که مشتریان عزیز ما با رضایت از شرکت ما و از سازه ی تولید شده اقدام به احداث واحد تولیدی صنعتی خود می کند .

سوله سازهای تجربی یا جوشکار

سوله سازهایی هستند که عملا علم (سواد) تجربه کافی در این زمینه ندارند و برای مشتری خود که به آنها مراجعه کردن برای ساخت سوله سازه ای به آنها تحویل داده شده که عملا سازه پس از نصب در محل دچار مشکلاتی جدی شده و این مشکلات به قدری زیاد بوده که سوله کاربری خود را از دست داده است و حتی بعد از تعویض و تعمیر قطعات باز هم سوله ساخته شده قابل استفاده نبوده است که به این خاطر است کارفرمایان رفته اند با کارگاهایی که علم ساخت سازه را نداشته اند یا جوشکار بوده اند سفارش سازه داده اند  , ولی شرکت مهندسی کلیدر به شما تضمین میدهیم هیچگونه مشکلی در ساخت و نصب سوله پیش نیاید زیرا ما دارای مجوزهای ذیصلاح چه دولتی و نظام مهندسی میباشیم

ما به شما توصیه می کنیم سازه خود را از شرکت مهندسی کلیدر سوله سازی تهیه کنید که اعتبار کافی را در علم طراحی محاسبات و ساخت سوله ها را دارد و در ساختن سازه های خود از به روزترین روش ها و هم چنین از بهترین جنس فولاد و تجهیزات پیشرفته استفاده میکند , مشتریان ما به دلیل کیفیت و مقاومت و هم چنین ارزان بودن که این سوله ها دارند از شرکت ما پروژه خود را تهیه می کنند.

شرکت سوله سازی در تهران

امروزه دیگر نیازی نیست شرکت سوله سازی در یک شهر بخصوص یا حتما شهر سازنده باشد با پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن هستیم , کارفرمایان عزیز میتوانند پروژه خود را چه به صورت حضورا در محل کارخانه شرکت سوله سازی چه به صورت اینترنتی با حصول اطمینان از شرکت ما سفارش دهند

سوله ها در هر شهر و منطقه ای با هر آب و هوایی با ویژگی های مختلفی ساخته می شوند به این دلیل است که آب و هوا و شرایط جوی تاثیر زیادی در فنداسیون بندی و استحکام خود سازه دارد , سوله هایی که در مناطق آب و هوای مرطوب و بارانی ساخته می شوند باید در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت داشته باشند و هم چنین سوله هایی که در مناطق گرمسیر نصب می شوند باید در برابر آفتاب سوزان دچار پوسیدگی نشوند به همین دیل است که میگوییم محل نصب در نوع و نحوه ساخت سوله تاثیر گذار است .

شرکت سوله سازی مهندسی کلیدر , سوله ها را بهرای انواع کاربری ها تولید می کند که به چندی از آن ها نام میبریم:

سوله صنعتی

سوله سازی صنعتی : مهمترین کاربرد سوله در صنعت میباشد , در کاربری های صنعتی به سازه هایی مستحکم نیازمند است که امکان نصب انواع تجهیزات و جرثقیل های سنگین در آن ها وجود داشته  که سوله ها سبک که شرکت مهندسی کلیدر تولید میکند می توانند این انتظار را برآورده کرده امنیت خاطر برای صنعتگران بوجود آورد . انواع سوله های صنعتی: , سردخانه های بزرگ صنعتی , انبار های صنعتی و ..

سوله کشاورزی

سوله سازی کشاورزی: در مزارع کشاورزی هم می توان از این سازه ها استفاده کرد , سوله ها دارای قابلیت هایی دارند مانند تهویه مناسب , تاسیسات روشنایی , تجهیزات گرمایشی و سرمایشی هستند که مناسب هستند برای انبار کردن محصولات کشاورزی , محل نگهداری ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و .. هستند .

سوله دامداری

سوله سازی دامداری : تمامی قابلیت های گفته شده در بالا برای احداث یک واحد دامداری و گاوداری بسیار مناسب است , تهیه مناسب مهم ترین ویژگی سوله های دامداری است که می توان از گردش هوای داخل سوله مطمئن شد . سوله ها در گرما و سرما هم می توانند سرپناه خوبی برای دام محسوب شوند .

سوله ورزشی

سوله سازی ورزشی: دیگر برای ساخت سالن های ورزشی نیازمند به ساخت سازه های بتنی نیست به وسیله سوله ها سبک می توان در مدت زمان کوتاهی یک سالن بزرگ ورزشی را تاسیس کرد , ساختمانی مقاوم و باکیفیت که ورزشکاران عزیز با خیال آسوده در داخل آن بتوانند به فعالیت ورزشی خود بپردازند از ویژگی های دیگر سوله ها معماری و ظاهر زیباست که سوله های ورزشی این امتیاز مثبت را دارد .

سوله نمایشگاه

سوله سازی نمایشگاه : ظاهر شیک و زیبای که سوله ها دارند می توان از آن ها در اجرای نمایشگاه ها و هم چنین سالن های همایشات و تالارهای پذیرایی استفاده کرد , به دلیل مناسب بودن قیمت به صرفه، سوله ها در احداث مراکز موقتی نمایشگاه ها بسیار مناسب هستند و قابلیت جابه جایی هم دارند که در صورت نیاز می توان قطعات آن ها را باز و جابه جا کرد.

نمونه کارهای سوله ها
تالار گنبدی با دهانه 50 متر
تالار گنبدی با دهانه 50 متر
سوله شهربازی با دهانه 40 متر
سوله شهربازی با دهانه 40 متر
سوله مرغداری
به این مقاله چه امتیازی میدی؟
بدون دیدگاه برای شرکت سوله سازی

شما هم میتوانیدر در مورد این مقاله نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، لطفا تمام کادرها را با دقت پر کنید و در نهایت ارسال دیدگاه را بزنید .