ایران - خراسان رضوی - سبزوار
  • 22 خرداد, 1402
  • پشتیبان سایت
  • بدون دیدگاه

گفت و گویی با خریداران سوله

این روزها کارفرمایان دغدغه فراوانی برای انتخاب درست شرکت سازنده را دارند این مقاله برای شما عزیزان تهیه شده است که به سوال هایی که در ذهن شما جهت خرید سوله است پاسخ داده شود با ما همراه باشید.

از کدام شرکت سازنده سوله می توان خرید سوله را انجام داد؟

شما باید در تماس اول با یک شرکت سازنده سوال کنید من کارفرما که با شما تماس گرفته ام چگونه می توانم به شما اعتماد کنم.

آیا مدارک تحصیلی در این زمینه دارید؟

آیا لایسنس های معتبر از نظام مهندسی ( نظارت ساختمانی حداقل پایه سه و محاسبات ساختمانی حداقل پایه 2 ) را دارا می باشید؟

اگر جواب های آن شرکت مثبت بود و این مدارک را در سایشان مستند کرده بودند می توان گفت آن شرکت معتبر بوده و میتوان ساخت سوله خود را به آن سپرد که در مورد خود سوله مقاله ای آماده کرده ایم  میتوانید مراجعه کنید و بخوانید.

سوله

علت پایین بودن قیمت اعلامی بسیار پایین برخی شرکت های سازنده

هستند شرکت هایی که در این بازار گرانیقیمت های بسیار پایینی به کارفرمایان ارائه می دهند و این کارفرمایان بدون اینکه بدانند علت چیست خرید سوله را انجام می دهند و باعث ضرر خود میشوند برای این مورد هم برای شما عزیزان مقاله ای آماده کرده ایم کافیست رو این جمله کلیک کنید و دنبال همین جمله در آن صفحه بگردید تا جواب خودتان را بگیرید.

علت تفاوت قیمت بسیار پایین برخی شرکت ها

خرید سوله دست دوم انتخاب درست یا اشتباه؟

امروزه با بالا رفتن دلار و وابسته بودن ۀآهن آلات به دلار شاهد بالا بودن قیمت ها هستیم کارفرمایان عزیز ما دست به اقدام عجولانه ای می زننند و با توجه به آن خرید سوله دست دوم را دنبال می کنند بدون آن که بدانند چه بدی هایی برایشان دارد .

آن هم به این خاطر است که احساس می کنند که اگر سوله دست دوم سفارش دهند برایشان ارزان تمام میشود ولی خرید سوله دست دوم گران تمام می شود کافیست روی کلمات سوله دست دوم کلیک کنید تا متوجه بشوید چرا می گوییم اشتباه بزرگ است .

خريد سوله دست دوم

آیا راهی وجود دارد که بشود سوله ای نسبتا ارزان ساخت؟

بله وجود دارد همین امر هم مستلزم این است که شما با توجه به تیتر اول همین مقاله عمل کنید و سفارش خود را از یک شرکت معتبر داشته باشید.

حالا دیگر مانند قدیم نیست که ما سوله هایی بسازیم با آهن آلات سنگین و نمره های بسیار بالا با توجه به علمی که هر روز پیشرفت میکند در بخش سازندگی و آبادانی هم پیشرف بوده است با توجه به علم و فناوری های جدید می توان سوله سبک و مقرون بصرفه ای ساخت که هم از مقاومت آن کاسته نشود برعکس مقاومت آن افزایش  و قیمت آن تا حدودی کاهش یابد.

دوستانی که سوالاتی داشتند میتوانند در بخش نظرات سوال خودشان را مطرح کنند تا کارشناسان ما جوابگو سوالات شما باشندو هم سوالات شما در بخش مقاله اضافه میشود که دوستان بخوانند.

سپاس ازت رفیق، امتیازات 4.7
بدون دیدگاه برای گفت و گویی با خریداران سوله

شما هم میتوانیدر در مورد این مقاله نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد ، لطفا تمام کادرها را با دقت پر کنید و در نهایت ارسال دیدگاه را بزنید .